سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موزیک

نظر

دانلود فول آلبوم مسعود بختیاری

دانلود تمام آهنگ های مسعود بختیاری

هم اکنون همراه میکس موزیک باشید با دانلود تمام آهنگ های محلی لری مسعود بختیاری یکجا با لینک مستقیم و پخش آنلاین 

فول آلبوم همه آهنگ های مسعود بختیاری شاد و غمگین با کیفیت عالی از سایت معتبر میکس موزیک 

دانلود تمام آهنگ های مسعود بختیاری

بهمن علاءالدین 20 مهر 1319 در رامهرمز(هفتگل) و در خانواده‌ای پرجمعیت و سُنتی زاده شد. وی از تیر? زیلایی، از طایف? بهداروند و از ایل بزرگ هفت لنگ بختیاری بود. در 1324 به علت تغییر محل خدمت پدر خود که در آن زمان در شرکت نفت مسجدسلیمان مشغول خدمت بود، به همراه خانواده به لالی نقل مکان نمود و در 1328 که نخستین مدرس? ابتدایی به نام «دبستان فردوسی» در این شهر راه‌اندازی شد؛ شروع به تحصیل نمود و سپس سال‌های اول و دوم دبیرستان را در «عنبَل» و در «دبیرستان هنر» به پایان رساند و در سال 1336 و به دنبال بازنشسته شدن پدر از خدمت شرکت نفت؛ دوباره به مسجدسلیمان بازگشت و تا سال 1340 در «دبیرستان امیرکبیر» این شهر دوره تحصیلات دبیرستانی خود را به پایان رساند.

تا پیش از انقلاب با همراهی منصور قنادپور، نوازند? سنتور، آثاری را به دو گویش فارسی و بختیاری و با حال‌وهوای موسیقی شهری ارائه داد.

علاءالدین پس از تکمیل تحصیلات متوسط? آن زمان به خدمت آموزش و پرورش درآمد و تا سنّ بازنشستگی در کسوتِ معلّمی انجام وظیفه کرد.[نیازمند منبع] از سال 1350 در کنار شغل معلّمی، همکاری خود را با رادیو اهواز و منصور قنادپور آغاز کرد.

پس از انقلاب، مدتی در سکوت به‌سر برد تا این که با عطا جنگوک آشنا شد

منبع : ویکی پدیا

برای دانلود همه آهنگ های مسعود بختیاری کلیک کنید